måndag 11 juni 2018

Kalasdukning nummer två och en sval kväll!t!

Jag sitter här och väntar på att jag ska hämta Johanna som är på studentuppvaktning gånger tre. Medan jag väntar tänkte jag dricka lite kaffe och skriva ett kort inlägg här. 

Eftersom jag vet att många av er uppskattar mina dukningsbilder så kommer här några foton från igår när vi som sagt firade Johanna. Dukningen gick i mildaste rosa och gröna toner. Det är fantastiskt att bara ta ett par steg ut i trädgården så kan man plocka de ljuvaste pioner och rosor i exakt de färger som man tycker om. 

Sov gott när det är dags för det så hörs och ses vi i morgon! 

Jag var förresten precis ute en sväng i trädgården och oj, vilken temperaturskillnad. 
Jag vet inte vad ni tycker men jag saknar redan värmen...... 
Fast lite regn skulle förstås inte skada. Det kom tre droppar till ikväll.

Kram @nneli!  

      









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar