söndag 24 juni 2018

Österlenbesök och besök i mina föräldrars fina trädgård!

Idag har vi varit i Vitemölla och hälsat på mina svärföräldrar, bjudit på fika och lunch och umgåtts. Sen körde vi till min far, drack kaffe och pratade. Vi tittade runt i deras prunkande trädgård. Min mor är i Spanien en vecka så min far har skött ALLA blommorna både inom och utomhus. Det såg perfekt ut, så min mor kommer att bli lättad när hon kommer hem i morgon.

På våran gata i Vitemölla......     


Också en bild på denna flitigt fotograferade båt. 




Nedanstående bilder är från mors och fars trädgård.

Perenn luktärt!

Ljuvlig ljusrosa ros.


HELT fantastisk lilja! 





Kul bild, när far och maken försöker få loss Fritz koppel, när han hade snott in detta runt avgasröret på vår bil. Han är kul men vild, den tyska terriern Fritz.
Till sist kom kopplet loss. 😊😊

Här är han efter att ha busat med Mårten i värmen. 

En av mina älsklingsblommor, borstnejlikor!


Nu ska jag titta på sista delen av den gripande serien "The Handmaids Tale".
En kopp kaffe till blir perfekt. Sen är det dags att gå till sängs för i morgon är det dags för en ny arbetsvecka.

Ha en fin fortsättning på kvällen och en bra start på den nya veckan!

Kram
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar