onsdag 5 mars 2014

En titt på "Mitt vita stalls" vårnyheter.

Här får ni en liten sneak peak på den fina butiken "Mitt vita stalls" vårliga nyheter. 
Ganska mycket trä,koppar, industristil tillsammans med vackra saker i svart,vitt och andra inslag. En fin kombination helt enkelt. 

Utsikten från butiksfönstret är underbar....
Trä,koppar och annat fint.
Nu är vi hemma i mitt kök och den här läckra ljusstaken från "Mitt vita stall"
passade riktigt bra här tillsammans med de gamla zinkhusen från Walter o co.

Ha en fin dag alla vänner!! Kram

2 kommentarer:

  1. Åh denna affär ser underbar ut...
    Kanske får besöka den nästa gång jag åker neråt Skåne =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det måste du göra, Camilla! Jag tror att du skulle gilla den!!
    Må så gott så hörs vi igen.
    Kram på dig och tack för din kommentar. Nu ska jag gå och panera torskfile till middagen. :)

    SvaraRadera