lördag 1 mars 2014

Härlig festkväll med toppenkollegerna.

Hej på er! Hoppas att inledningen på helgen har varit bra... 
Jag själv har hittills bara hunnit äta frukost, läsa tidningen och blogga lite. 

Igår kväll hade mina fantastiska kolleger ordnat en härlig fest för alla oss fem jubilarer, 260 år tillsammans.
Vi började med skumpa och mingel. 
Därefter bjöds vi på en underbar buffe´med bl.a lax, italiensk skinka,potatissallad, olika sorters pajer, sallad, bröd, ostar och kex. Efter dessa godsaker var det dags för en tävling för oss födelsedagsgrisar. 
Tre olika deltävlingar som bl.a innehöll att vi skulle nynna till olika låtar och våra kolleger skulle gissa låten. Så himla kul.....
Vi fick även svara på en massa frågor om våra kolleger. 
Det var frågor om allt från favoriträtt, favoritkonstnär, önskeresmål, familjemedlemmar m.m.m.m. Och tänk,jag vann den delen... 
Ja, jag vann faktiskt hela tävlingen. Priset blev en fin flaska vin. 

Nåväl, kvällen fortsatte med prat och skratt, ljuvlig prinsesstårta och ännu mera presentutdelning och blommor.
Tack alla underbara för denna härliga kväll och för allt jobb ni lagt ner på att ordna detta. 

Nedan följer några bilder från kvällen. Alla har inte fastnat på mina bilder men ALLA är lika viktiga.......  
Fina, Stefanie och Anne-Karin, ett födelsedagsbarn och en festfixare. 

Två glada kolleger och tillika duktiga festarrangörer, Malin och Boel.

Linda och Linn, två härliga och festglada tjejer. Alltid fulla av goda idee´r.
  
Mai-Lis, Åsa och Rigmor, fina och trevliga kolleger. Skål på er! 




Mmmmm, den goda maten!!!


Detta vinet är så gott och kan varmt rekommenderas. Finns även som boxvin.

Här ska vi slå in paket och jag ser ut att undra hur långt Kerstin har kommit?? Tävlingsinriktad.....

Kerstins underbara Michael Jackson dans var oslagbar. Stilpoäng blev det.  


Glada kolleger hejade på oss tävlande. Annika, Karin,Linn,Boel, Mai-Lis och Rigmor ser vi här.

Den goda prinsesstårtan i vårliga färger smakade toppen.

En glad 40-åring, Maria med sin present.

Den här underbara buketten fick jag av socialförvaltningsledningen. Underbara liljor, rosor och gerbera i olika rosa nyanser. Även katten gillade buketten. 

Så ännu en gång stort TACK alla härliga kolleger för denna kväll.
Nu ska jag ta tag i lördagen här och jag tror att vi hörs igen lite senare idag........
Kram på er så länge! 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar