torsdag 27 mars 2014

I mitt kök just nu.

Påsken närmar sig och i köket just nu är det redan lite påskinspirerat. 
Jag gillar verkligen påsken som högtid. Den är ett trevligt litet avbrott i vardagen. 
Några extra lediga dagar, god mat 
( för mig som älskar ägg och sill och annat som hör påsken till), umgänge med familj och släkt,konstrunda, våren är här,  också PÅSKÄGG förstås.   
Iittalalyktan i gult är så fin, tycker jag.
Johanna säger dock,"den kommer du ju bara att ha framme när det är påsk.
Inte alls, den kommer nog att få sin plats den också. (tror jag)  

Påskliljor i kruka.

Senaste tillskottet i min Annika Österlind samling och en liten minikruka med påskliljor.

Dessa citronkolor är så goda. Inköpta i vanliga lösgodissortimentet.

De är alltså inte bara köpta för att matcha inredningen. Hehe..
Nej, nu måste jag sätta lite fart här.

Vi hörs snart igen..... Kram



2 kommentarer:

  1. Ja du har verkligen en massa fint där hemma =)

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar,Camilla. Du är väl för snäll.
    Ha en bra fortsättning på denna dag. I morgon är det freedag1
    Kram

    SvaraRadera