fredag 21 mars 2014

Påsken har flyttat in på " Mitt vita stall" och dammiddag ikväll.

Med "Mitt vita stalls" fina butikskatt känner man sig extra välkommen.  
Här sitter han bra och kan beundra den härliga utsikten. 
Mor och jag tittade in där när vi var på väg till Malmö igårkväll.

Lite påskfeeling....


Grönt och vitt är som sagt vackert och enligt trendinformationen igår så är det helrätt i vår. (det rimmade ju också...)


Sådana här ljusägg köper jag varje påsk. De är verkligen fina.

Nu hoppas jag att ni njuter av fredagen.
 
Själv har jag precis kommit hem från arbetet.
Johanna och jag har ätit nygräddade våfflor med jordgubbssylt och vispgrädde ( bästa kombinationen, enligt oss).
Nu ska jag vila en stund och sen ska jag fixa inför kvällens dammiddag.
Det ska bli kul att träffa mina fina vänner. Tänk att vi har känt varandra i över 30 år.
Och ändå är vi sååå unga.... Hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar