torsdag 13 mars 2014

Trevligt event i Malmö med snittar,skumpa, trevliga människor och goodiebag.

Hej på er alla mina bloggläsare! 
Om ni undrar varför jag inte har hört av mig ikväll så beror det på att jag har varit på ett  trevligt och intressant event i Malmö. 
Det var på Akademikliniken på Regementsgatan. 
Vi ca 40 damer i olika åldrar blev bjudna på goda snittar med bl.a skagenröra, skumpa, intressanta föreläsningar och annat kul. 
Jag träffade flera andra trevliga bloggare och kvällen var ett trevligt avbrott i vardagen. 

Tack "Loppi", Marita, Fnulan, Cecce, Kamilla, Ann-Sofie och alla andra.  
Tack även till alla er som tittat in här idag. Nej, nu får det vara slut på tackandet.
Snart är det läggdags och imorgon är det fredag.Yes....

Mmmm, jättegoda snittar med skagenröra.
Och dessa med serranoskinka, röd pesto och basilika. Så jäkla gott.

Skumpa en torsdag, helt okej....

Söta Cecce poserar vid en jätteorkide´.

Jag och Fnulisen posar.

Två fina systrar, Malin och Kamilla.

Nu har Johanna och jag tittat i den fina goodiebagen som jag fick ikväll.
Bl.a så innehöll den finfina cremer och läppglans från A-kliniken, ännu ett läppglans och en ögonskugga från märket Palina, lite ätbart i form av nyttiga Bars, doftprov, veckotidning, lakrits ( som den lakritsälskande maken fick), gott, grönt the från Javahuset (som vi drack precis), presentkort 500:-  vid köp av Akademiklinikens produkter eller behandlingar.  

Nej, nu kallar sängen..... Kram och gonatt på er!


2 kommentarer:

  1. Goa Anneli!!! Du är så fin, så glad och så underbar!

    SvaraRadera
  2. Ah, TACK kära Malin ( Fnulan)!!! Jag kan bara säga detsamma. Det är alltid lika kul att träffa dig. Det finns ingen som bjuder på sig själv som du..... Vitamininjektion var ordet...Ha nu en riktigt härlig helg med dina kära ungar och älskade man, så hoppas jag att vi ses snart igen. Det SKA vi, för vi ska ju fika... Kram

    SvaraRadera