tisdag 25 mars 2014

Lyxigt event med champagne, tilltugg och härlig miljö i Yves Rochers nya fräscha butik i Malmö.

Igårkväll var Johanna och jag inbjudna till ett underbart event i Yves Rochers nyöppnade, fräscha och fina butik på Mobilia i Malmö. 
Vi drack skumpa och njöt av god mat i en väldoftande och härlig miljö med kunnig och trevlig personal.





Johanna och jag minglade och träffade många trevliga bekanta och fick finfina tips av alla Yves Rochers medarbetare. 
VD:n Anneli (vilket fint namn förresten) Johansson berättade på ett mycket intressant sätt om Yves Rochers produkter.   



Här har vi Malin"Fnulan" Martinssons fina dotter Cornelia och min söta dotter Johanna tillsammans. Jättekul att de följde med sina mammor, vilket de så gärna gjorde, förresten.  
Cornelia fotograferar sin mamma Malin, när hon sitter i sminkstolen och blir ännu vackrare än tidigare. Nu uttryckte jag mig rätt. Igår blev det lite fel .........Jag tror dock att jag är ursäktad av "Fnulan"


Yves Rochers duktiga makeup artist och den färdigsminkade och fina Malin. 


Jag och fina vännen "Fnulisen" på ännu ett trevligt event.

Johanna dricker champagne ( en måndag) och shoppar loss av Yves Rochers underbara sortiment av bodylotions, parfymer, makeup m.m.   

Här poserar Johanna tillsammans med Yves Rochers trevliga och söta VD Annelie Johansson. 
Söta och kompetenta butikschefen.  

Här har jag fångat den charmiga och duktiga fotografen Tommy Tott på bild,  minsann. 

Vi blev bjudna på supergoda macrones också. 
Mmmm,så ljuvliga.  



Johanna  "röda mattan" med sin välfyllda goodiebag som skulle göra vem som helst "grön" av avundsjuka.

Jag och min dotter tackar Yves Rocher för en flärdfull och lyxig kväll med "sprittande" champagne, goda tilltugg, trevligt sällskap, härlig miljö, kunnig personal och en generös och välfylld goodiebag. Vad mer kan man önska sig en helt vanlig måndagskväll?

Vi kommer att återvända till denna fina butik mååånga gånger framöver. Det var vi helt överens om i bilen hem.

Eftersom vi var en massa inbjudna bloggare på eventet igår så fick vi ett jättefint erbjudande till alla våra läsare. 
Ni får nämligen 50:- att handla för i Yves Rochers Malmöbutiker eller på www.yves-rocher.se om ni handlar för minst 200:- under perioden 25 mars till den 15 april.  
Ni uppger koden "LOPPIEVENT".  Passa på,vetja...

Det känns riktigt bra att kunna erbjuda er, mina fina läsare detta erbjudande.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar