onsdag 26 mars 2014

Ljuslampett, Mona Lisa och lite tårtrester.

Det är inte så mycket guld och glamour över min/vår inredningsstil. På några få ställen finns det dock vissa inslag. Ljuslampetten nedan t.ex har hängt med i många år och den har hängt på lite olika ställen. Just nu har den sin placering i hallen tillsammans med lite annat i samma kulör. 

Ser ni den lilla tavlan med Mona Lisa? 
Ganska sött loppisfynd, tycker jag.    


Det är kombinationen av olika saker, färger, dyrt, billigt, Svenskt Tenn, loppisfynd,nytt, silver,guld,mässing, gammalt, ljust eller mörkt som gör helheten spännande. Eller, hur?  


Hoppas att er onsdag har varit till belåtenhet! 
Själv har jag varit i Lund på förmiddagen och sedan arbetat på skolan på eftermiddagen.

Ikväll skulle jag egentligen se på bio på biblioteket men orkade faktiskt inte ge mig ut efter att ha kommit hem från arbetet klockan halv sex. 
Så, nej det blir TV-fåtöljen, en kopp te och lite tårtrester från helgens kalas. 
Gokväll på er......  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar