torsdag 27 mars 2014

Några små inköpstips hos Systrarna Grene och ett tips om en kommande boksignering.

När Johanna och jag var  Malmö senast så blev det ett besök på Systrarna Grene. 
Det är alltid kul att se vad de har fått hem för nytt att fynda. 
Johanna undersöker en mugg med lite kritisk min, tycker jag. 
Vi köpte fina plåtägg till påsk. Jag köpte även ett block som jag ska använda till resminnen.

Vi köpte olika sorters the i lösvikt. Sorterna vi valde denna gång var lakrits, Baileys-irish cream och Indian chaite. Supergoda alla tre och jättebra pris. En fylld påse för 11 spänn.



Vi köpte även de här fina svart-vit prickiga sugrören. 

Johannas favoriter sedan barndomen " Di små grå" fanns kvar i sortimentet.

Min "gamla" goa vän Karin Brunk-Holmvist ska signera sin nya bok på lördag i Malmö ( på Akademibokhandeln på Mobilia)
Tips till er, som liksom jag gillar Karin och hennes roliga böcker.
Karin och jag har känt varandra i många år och hon var gäst på mitt bröllop och höll världens roligaste tal om våra eskapader tillsammans.
 

Kram på er och ha en fin kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar