torsdag 13 mars 2014

Ny inredningstidning och choklad med Stockholmsmotiv.

Idag började dagen med att jag tog en rask och uppfriskande cykeltur till arbetet.
Jag är ju en riktig optimist avseende vårtemperaturen ( kan också kalla det dålig koll).
I vilket fall som helst så hade jag en blus, kjol och dunväst på mig och jag kan säga att det var gaaaanska kallt om armarna. Det var nog tusan minusgrader även i natt.

Nåväl, framme på skolan startade dagen med intervju av skolinspektionen.
Det var vi i elevhälsoteamet som skulle svara på en del frågor kring vårt arbete på skolan. 

Hemma igen hade den här trevliga tidningen landat i brevlådan, "Hem och Antik" som är en av alla mina tidningsfavoriter.  
Det här chokladet med Stockholmsmotiv tror jag kan smaka extra bra......
En kopp kaffe, den nya tidningen och en liiiten bit choklad i en solstol nu tror jag blir perfekt. Städningen lär ju finnas kvar även lite senare........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar