måndag 7 september 2015

Än blommar det i trädgården och missa inte "Halv åtta hos mig".

Hemma igen efter arbete med många olika slags möten.
 Inhandlade lite mat på hemvägen och nu har vi även ätit middag.

Jag har nu gått min andra runda i trädgården denna dag och en 
del finns det som fortfarande blommar.

Den blå kulan är vacker året om, speciellt mot gnistrande snö i solsken.   



Vita klot som jag har placerat över de lila-vita floxen.

Höstanemonerna har lång  blomningsperiod.

Den här raringen är fortfarande lika fin, den blommar och blommar.

Idag har vi ätit en gammal klassiker, gyllengul knaprig raggmunk
med fläsk och hemmagjord jordgubbssylt. Riktigt gott!

Ikväll ska jag titta på "Halv åtta hos mig" eftersom det sänds från Lund.

Tjingeling på er!
@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar