måndag 28 september 2015

Fina presenter.

Gokväll på er! 
Nu har vi ätit svensk husmanskost när den är som bäst. 
Färsk vitkål med stuvning, bacon och tomater från egen odling.
Det var riktigt gott!

Jag njuter av mina vackra liljor som jag fick av gästerna förra lördagen och de är lika fina fortfarande. Duken som buketten står på fick jag av Stefanie 
och Linda i torsdags och den är så  vacker. 

Lägg till bildtext

Jag hade ljuslyktor i ett skåp som passade perfekt i färg till duken.
Nu är de tända varje kväll.


Jag har även fått ätbara presenter som den här goda ramslöksoljan och lavendelsenap. Senapen ska visst vara väldigt god till choklad.
Det låter lite konstigt men jag tror på min väninna
och ska återkomma när jag har smakat den spännande kombinationen.

Nu har mina föräldrar varit här på en snabb kopp kaffe och kaka.
De skulle nu hem och titta på Kockarnas kamp som är min fars favoritprogram.

Kram på er / @nneli









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar