torsdag 3 september 2015

Vackra blad och höga vuxenpoäng.

Vilken underbart vacker morgon att vakna till idag! 
Jag har precis ätit frukost i lugn och ro. Jag provsmakade mina egenhändigt inlagda gurkor på leverpastejsmörgåsen. 
Visst är det otroligt höga vuxenpoäng på att lägga in Västeråsgurkor själv. 
Min mor har försett både mig och brorsan med sina jättegoda gurkor i alla år men i år har jag lagt in egna. Helt okej smak men min mors är ändå snäppet bättre. Hahaha.... 

Lägger ni själv in era gurkor gott folk?   

Titta vad jag köpte på Bloom i förra veckan, ett jätteblad.
Ganska fint i en enkel glasvas.   







De här fina "Hosta" bladen fick jag av grannen Kristina.  
Mina "egna" gurkor.



Ha en fin dag så hörs vi lite senare! Kram på er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar