fredag 25 september 2015

HM-event och Johanna har tagit sitt körkort!! GRATTIS

Det blir ett lite sent inlägg här denna fredagskväll. 

Dagen startade väldigt tidigt med att jag och 
Johanna körde till Lund på ett   
HM event med extra rabatter, erbjudanden och frukost. 

Vi var på plats halv åtta och efter en snabb shoppingtur 
kunde jag åka till mitt arbete i tid. 
Jag åkte idag för första gången med min kära dotter som klarade sitt körkort igår. 

Så roligt och så stolt man blir. Grattis, grattis!!
  
Den nyblivna körkortsinnehavaren spänner fast bältet och sen bär det iväg. 

Här är jag, Anna och Johanna på HM event tidigt på fredagsmorgonen.   

Det blev en snabbtitt på torget innan jag körde tillbaka.
Johanna stannade kvar i stan. 

Torghandlarna packar upp inför dagens försäljning och man ser
att det blir en solig och fin dag.  

Frukostmackan från HM smakade bra till lunch.


Ikväll har vi firat familjens nyblivna chaufför. Vi firade med goda pizzor.







Chokladpraliner och egenodlade persikor smakade utmärkt till kaffet.

Än en gång ett stort GRATTIS till vår Johanna!!

Jag hoppas att ni alla har haft en bra fredagskväll och inledning på denna helg!!    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar