onsdag 23 september 2015

Ett fint trädgårdsbesök till och ikväll Bonde söker fru! .

Lördagens fjärde och sista trädgårdsbesök blev hos familjen Billing.
Härlig trädgård i olika nivåer med vacker mur, mycket grönska, höns, två hundar, vackert växthus, många frodiga Medelhavsväxter och en fin rosenpergola.

Tack för titten i er vackra trädgård, Stefan och Anna! 


Citron, apelsin, lager, fikon, oliv och mycket mera.



Vackra höstfärger och i bakgrunden hönshuset med alla hönorna.

Mot den vackra muren trivs syrenhortensia, grönbladigt höstsilverax och annat vackert. 

Pigga vovven.

Åsa och Karin delger varandra trädgårdstips. 






Inne i det prunkande växthuset.


Stefan Billing visade oss runt och berättade om alla trädgårdsprojekt. 

Trädgårdsgrinden hos Billings!

Idag har jag varit i Lund och jobbat. 
Idag tog jag bilen, annars cyklar jag vart jag än ska numera.
Så skönt när det har blivit en rutin. 

Njut av er onsdagskväll!  
Johanna och jag ska se "Bonde söker fru" som börjar med en ny säsong ikväll. 
Den 12:e säsongen tror jag att det är!!! Enjoy!

Kram/@nneli 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar