tisdag 8 september 2015

Morgonte och en annorlunda stil.

Gomorron alla kära läsare! 
Ni är så snälla som ger mig så fina och uppskattande kommentarer. Det gör att det är värt varenda minut som jag lägger ned i tid på min blogg. Jag får faktiskt ganska ofta höra att det är bland det första man gör på morgonen eller det sista på kvällen, tittar in på min blogg och inspireras och trivs. Så härligt att höra! 

Nu är det tisdagsmorgon och jag ska ta mig en god kopp te till frukosten. 
Mitt lösviktste förvarar jag i en gammal teburk 
inköpt i London för mååånga år sedan. 
Den som spar han har.... 






Så här gör Musse gärna när hon ska dricka.
Hon dricker väldigt ofta ur blomvaserna och då hittar man snittblommorna
liggande utanför vasen.
Det är tur att hon är så söt. Lilla tokkatten.... 

Snart dags att hoppa upp på cykeln och låta arbetsdagen börja.

Have a nice day!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar