fredag 29 januari 2016

Cykeltur i ösregn och blåst, nu lite vila och sen är det dags för dammiddag.

Fredagen är här och jag är hemma efter en cykeltur i blåst och regn. 
Jag kan ändå inte klaga eftersom min cykeltur tar tre minuter, jämfört med makens dagliga cykeltur som tar betydligt längre tid. Han cyklar nämligen inte lika snabbt som jag. Hehehe

Nu blir det lite fika och vila innan det är dags att svida om och hoppa på cykeln igen för att bege sig till kvällens dammiddag. Där kommer käkmusklerna få sig ytterligare en träningsomgång denna veckan.  

Jag värmde upp igår när Katarina och jag sågs och pratade oavbrutet i tre timmar. 
Ändå var vi inte klara med alla samtalsämnen.    


Katarina och jag åt ägg-sillmacka och öl och därefter blev det fastlagsbullar till kaffet. 


Nu hoppas jag att ni får en riktigt fin avslutning på veckan.

Många kramar/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar