måndag 25 januari 2016

Nya rumsgranar och en blommande rosmarin.



Måndagen är här och ikväll blir det Idrottsgala på TV.

Ni vet att jag under en del år har "samlat" på rumsgranar i olika storlekar. 
Nu har jag utökat min samling med några exemplar till. 
Jag tycker att de är så fina och de passar in i de flesta rum.
Tre stycken har placerats i köksfönstret nu tillsammans med 
ett nytt doftljus från "Me and Friends" Reunionserie tillverkat av 100% sojavax,  

Ljusstaken är köpt på "Iris och Pelle" i Hörby och kan användas
 både till vanligt stearinljus och till ett stort värmeljus. 
Den är vändbar alltså. 



Efter en lite utökad promenad både till och från mitt arbete idag,
så känner jag att jag med gott samvete kan njuta av en kväll i TV-soffan.

Ha det gott alla kära läsare så ses vi igen i morgon!
Kram/@nneli

Och titta här på min övervintrande rosmarin.
Jag tog in den från trädgården precis innan vargavintern kom
 och nu blommar den med små söta blå blommor. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar