måndag 18 januari 2016

Min födelsedag och TUSEN tack alla underbara människor för alla era hälsningar!

Här kommer ett sent inlägg från mig denna födelsedagskväll!
Jag har blivit firad på så många olika sätt och känner mig väldigt nöjd med dagen och kvällen.
Tusen tack alla fina människor i min närhet som grattat via sms, mail, på facebook, telefonsamtal och i verkliga livet. Jag började med att skriva personliga tack till alla som grattat mig på Facebook och har man börjar så får man fortsätta. 
Jag fick nära 300 hälsningar, helt underbart ju.

Jag har ätit födelsedagsmiddag här hemma ikväll med make, son och dotter. 
Vi åt olika sorters kyckling med olika sorters såser och tillbehör, vilket uppskattades av oss alla. Bland annat så friterade vi kyckling. Den blev riktigt krispig och god. 
Nytt recept på frityrsmet som var souper!   

Paketöppning blev det också med fina presenter. Jag fick en resa till Budapest (tillsammans med maken), en solstol, en jättefin kofta, marinblå kabelstickad tröja, ljusstake, minneskort till kameran och ett fint doftljus av familjen. Så fint!!

   
    


I väntan på maten......


Idag blev det en köpt liten prinsesstårta.
Vi orkade bara en liiiten smakbit var efter middagen. Vi var så mätta!

Jag gillar verkligen mitt nya tårtfat Mon Amie ( en julklapp till mig själv)
Tårtan ser väldigt liten ut.  Hehehe.....'

Nu återstår endast fyra minuter av min födelsedag och det är dags att
säga godnatt och sov gott!

Kram från en nöjd födelsedagsgris, @nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar