måndag 11 januari 2016

Några kvällsbilder från vardagsrummet.

Hej på er denna måndagskväll! 
En liten paus här mellan arbete och middagsfix. 
Idag blir det väldigt enkel vardagsmat bestående av 
stekt prinskorv, stekt potatis, stekt ägg och sallad. 
Nu har vi ätit kött av olika slag, kyckling, fisk och ikväll tryter fantasin.

Nedan några kvällsbilder på en del av vardagsrummet.    



Jag har tagit fram mina gamla blå-vita lampfötter från gömmorna och
köpt nya skärmar.  


Jag har köpt ett nytt doftljus från "Rituals" and I love it!

Nej, nu får ni ha en bra kväll så ska jag bege mig till köket.
Ta hand om er och varandra!

Jag känner mig tagen av den hemska händelsen på en skola i norra Skåne idag.
Man tänker på de stackars föräldrarna och andra närstående.....

En extra kram till er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar