fredag 22 januari 2016

Välkommen fredag!

Fredagen är här!

Efter avslutat arbete inleder vi nu helgen.
Vilken skön morgon det var när jag traskade iväg till arbetet. 
Alldeles vindstilla och inte speciellt kallt, men lika vackert 
med rimfrost på varenda liten gren. Ja, det var dagens lilla väderprognos.
Det tenderar att bli en liten sådan var och varannan dag här. 
Kalla mig Pohlmanskan! :)

I vasen hemma blommar fortfarande den vackra vita liljan 
som jag fick för en vecka sedan.  
Jag har inte behövt köpa fredagsblommor denna veckan 
eftersom jag har flera buketter sedan min födelsedag och 
andra festligheter, som fortfarande är fina.   
   



Nu ska jag gå och fixa med middagen och sen blir det en skön TV-kväll.

Ha det toppen, alla!

Kram/@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar