onsdag 27 januari 2016

"En man som heter Ove" på BIO, mycket bra och sevärd.




Hej på er alla! 
Hoppas att ni har haft en bra dag och kväll!
Det har hunnits med både APT i Lund, lite shopping på lunchen och 
därefter flera samtal och möten på skolan.    
När arbetet var avklarat för dagen så körde jag till mina föräldrar och blev där
bjuden på supergod middag med efterföljande biobesök. 
Vi såg "En man som heter Ove" och den nådde verkligen upp till förväntningarna.
En mycket fin och tänkvärd film. Rolf Lassgård var strålande som vanligt, vilken skicklig skådis han är. 

Efter bion blev det kvällsfika hos mina föräldrar. 
Det serveras alltid kvällsfika där och så har det varit i alla tider. :)

Nu är jag hemma igen och ägnar mig åt lite snack om dagen med Johanna. 
Maken sover sedan länge. 
Det är så skönt att vara ledig imorgon. Då kan man unna sig att vara uppe lite längre.  
  
Godnatt och sov gott!
Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar