torsdag 30 juni 2016

En ny liten uteplats som jag fixat på egen hand, ganska nöjd faktiskt.

Här pågår semester och det är så skönt att kunna förfoga över sin tid precis som man vill. Lite nytta och vila i en perfekt blandning. Jag är nu klar med ett av mina små projekt. Jag har på egen hand fixat till en liten uteplats vid lusthuset och grävt ur för några rabatter runtom också. Jag blev riktigt nöjd och har nu gjort det roliga slutarbetet, nämligen att plantera. Det är mest sommarplantor som får stå här, medan jag funderar på vad jag ska ha mer i dessa rabatter. 




Blåsalvia och stockrosor (som dock inte blommar ännu) samsas om platsen här.

Vit och blå lobelia, lavendel och petunia på denna sidan.

En kopp kaffe här lite senare idag tror jag kan smaka utmärkt.

Kram från @nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar