måndag 27 juni 2016

Rolig bok och buketter med ljuvt rosa malva.


Jag hoppas att ni har sovit gott i natt! 
Vilken fin kväll det blev igår, med molnfri klarblå himmel och sol. 

Idag ska jag jobba men sen ska jag ha semester resten av veckan. 
En del nödvändigheter är inplanerade men även en del semesterliv,
 ska det bli förstås. 

Så här har en del av helgens sysselsättning sett ut. 
Korsord, fika, kortspel och läsning, men även lite trädgårdfix, 
god mat och promenader. 

Det har har varit en riktig "ladda batterierna" helg. Så skönt!
Nu hoppas jag på en ny bra vecka för oss alla! 



Boken som ni ser på bilden heter "Fågelskådaren" och är en 
roman i "deckarmiljö"  med mycket humor och feel good. 
Den utspelar sig i Falsterbo och är klart läsvärd. 

Jag läste ut den i helgen och är nu inne på nästa lättlästa och 
trevliga roman av V.Lärn, som jag nämnde tidigare.   





Buketterna i rosa-vitt från trädgården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar