torsdag 23 juni 2016

Skön kväll på altanen och hållbara pioner.

Hej på er alla! 
Här har vi nu precis kommit in efter en skön kväll på altanen med 
middag, kaffe, choklad och kortspel. Midsommartårtorna är klara.
Imorgon ger jag mig ut ganska tidigt för att plocka blommor till midsommarkransar, 
midsommarstång och buketter. 
Det går ju inte att plocka vallmon för tidigt, då de ju vissnar väldigt snabbt.  
Nedanstående vita pioner står dock fortfarande så här fint efter nästan en vecka. 

Klockan 21.45 ska jag se en film som heter "Julie". Jag har ingen aning om det är en bra film, men ska ge den ett försök i alla fall. Jag blir nog den enda i familjen som vill se den typen av film. Kanske katten håller mig sällskap.

Vi hörs i morgon! 
Ha en fin kväll!










Kram på er alla!

Nu hör jag lite åskmuller i fjärran och regnet är på väg.
Perfekt med regn nu och uppehåll i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar