onsdag 8 juni 2016

Två av söndagens loppisfynd!



Godmorgon, alla fina! 
Jag tar ett litet loppisinlägg här mellan 
kungliga inlägg och studentuppvaktningar och annat kul. 

I söndags fyndade jag denna silverbricka på loppis, så liten och söt. 
Fem kronor var priset och och det är ju sanslöst billigt 
och går inte att motstå, eller hur?
 Med en Kottevas från ST och ett annat loppisfynd med en ros från trädgården, 
så blev det ju riktigt fint.






De här nästa oanvända tofflorna ( träskorna, för er som inte är skåningar :) ) hade säljaren inte kunnat använda p.g.a fel storlek. De kostar en bra bit över femhundra kronor som nya, men dessa fick jag för 30:-. De kan jag slita på i sommar för de är jättesköna.

Nu sticker jag till Kristallen i Lund för APT med kolleger och chef.

Ha en härlig onsdag så hörs vi ikväll!

Kram/@nneli
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar