måndag 13 juni 2016

Pioner i kvällsljus och FOTBOLL!

Hej igen! 
Jag tittar in ännu en gång för att visa er några rosa pioner i kvällsljus. 
De blommar över väldigt snabbt inomhus,
men åh så vackra de är. Det går bara inte att låta bli att plocka 
in av de prunkande och väldoftande buskarna.

Jag har förresten varit en sväng på Sularpsfarmen idag. 
Jag tänkte köpa en massa jord och fylla upp ännu mer med i rabatterna. 
Tyvärr var den sorten som jag skulle ha slut för tillfället. Det är jag ganska glad över nu för jag skulle inte orka med det jobbet ikväll. Jag köpte dock annat fint bl.a vackra blåblommande salvia för 7 kronor styck. De´ni. 
Det blev även svensk gurka för 5: styck och en chiliplanta med en intressant form. Alltid lika trevligt att komma dit och man blir så väl mottagen.

Nej, ikväll sitter jag här framför TV:n och tittar på matchen mellan Sverige-Irland. 
Det är jag nog inte ensam om, kan jag tänka mig. Jag inväntar maken som planerade att vara hemma till klockan sex men blev försenad. 
Har gjort i ordning lite tilltugg och dryck.

Nej, nu hejar vi på Sverige, så hörs vi i morgon! 

Kram från @nneli 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar