fredag 13 februari 2015

Event med mingel och inspiration.

Tjenixen på er denna fredagskväll! 
Idag har jag varit på en mycket intressant föreläsning på Kristallen.  
Tack för det Helene Helgesson.
 Efter lite jobb på skolan så begav jag mig hemåt där dagen fortsatte 
med montering av en ny hylla. 
Jag fick fin hjälp av Johanna, som tur var. 
Hon läste anvisningarna och jag skruvade så svetten lackade.


Nedan följer några bilder från ett event som jag var på igår på "Passiflora" i Malmö.
Vi som var inbjudna fick bubbel i glasen med tilltugg när vi kom.  Sedan fick vi lära oss att binda en vacker vårlig bukett samt mingla. 
Den trevliga kvällen avslutades med att vi fick varsin goodiebag med oss hem
 och förstås den vackra egenhändigt bundna buketten.   

Bubbel i vacker miljö. 
Mingel pågår bakom den stora murgrönan.

Av denna trevliga florist fick vi lära oss att binda en vacker bukett.

Hälften av gänget inspireras och trivs.


Det finns så vackra saker i denna butik.



Eventfixare Emelie Walles fotograferar ikapp med sin man (som faktiskt är fotograf.) 

Blir det fint så här?

Röda rosor inför Alla Hjärtans Dag!


Emelie Walles visar sin fina bukett.


Tack och hej "Passiflora" och "Walles Event" för denna trevliga kväll.
Vi ses!

Nu ska jag gå och fixa lite med den nya hyllan.
I morgon får ni se bilder på denna.

Ha nu först en härlig fredagskväll, det ska vi ha!

Kram på er alla/ @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar