onsdag 4 februari 2015

Tårtkalas,ny tavla och nu Beck.

Hej på er vänner! 
Idag har jag arbetat på Kristallen hela dagen. Det har varit teammöte, flera andra möten, samtal med föräldrar, Kometarbete och däremellan hann vi med tårtkalas. 
Det var socialförvaltningens ledningsgrupp som bjöd sina anställda på kaffe och god tårta för att visa sin uppskattning. 
Fantastiskt trevlig gest och supergod chokladtårta med vaniljkräm
 och aprikossylt serverad med grädde. 


Så här ser den vintriga utsikten ut från Kristallens sjunde våning.
Idag såg man Öresundsbron riktigt tydligt.

Jag var och hämtade min nya tavla idag. Jag köpte den på auktion och är riktigt nöjd.
Jag blev förtjust i den för ett bra tag sedan, hemma hos en kollega.
Och nu kom jag över en egen. Jag har inte riktigt bestämt var den ska hänga ännu.  

Nu ska vi titta på en av de senaste Beckfilmerna.

Ha en bra fortsättning på kvällen så hörs vi i morgon!
Kram @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar