onsdag 11 februari 2015

"Love is in the air" och programledaren Rijal Mbamba gästade Nyvångskolan denna onsdag.


Hej alla ni! Hoppas att ni har haft en bra dag vad ni nu än har gjort! 

Själv har jag varit en sväng på Kristallen och haft möte. 
Sen har mötena avlöst varandra på skolan också. 
Men mellan dessa möten så hann jag och Ingrid,
 min kollega och skolsköterska med en snabb träff med de här två glada filurerna nedan. 
De repeterade inför sitt framträdande i aulan när vi dök upp. 

Det var Rijal Mbamba som med sin partner kom och roade 
barn/ungdomar/vuxna på Nyvångskolan idag. 
Rijal är bl.a känd från "Sommarlovsmorgon" i somras. 
Jag ska ärligt erkänna att jag inte hade en aning vem han var, men det visste BARNEN.

   

Glada och trevliga killar som verkade uppskatta vårt lilla besök och
de ställde gärna upp på några foton innan vi hastade vidare. 

Så här ser det ut på hela skolan denna underbara KÄRLEKSVECKA! 



Här är några exempel på vad våra elever älskar här i livet.


Så fint, så här kunde vi ju ha det varje vecka, eller hur?

Nu har vi precis ätit middag härhemma och idag stod det marinerade buffalo wings med pommes, coleslaw, och sallad på menyn.
Det var gott men jisses vad litet det var att äta på de vingarna.
Det får nog bli en kvällsmacka till kaffet ikväll.

Må så gott så hörs vi snart!
Kram/@nneli 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar