fredag 27 februari 2015

Lampetten med stort L och fredagsmusik!

Jag slår till med ett inlägg till så här på fredagskvällen. 
Jag måste ju visa den underbara lampetten i hamrat tenn 
som jag har sneglat på i ca 10 år och som nu äntligen är min. 

Jag är grymt nöjd med den och det visste jag att jag skulle bli. 
Så underbart sken när den är tänd. 
Årets ( eller ja, förra årets blir det ju) julklappspengar använde jag till detta inköp.

Extra roligt var det ju att hämta lampetten hemma hos
 tillverkaren själv, superduktiga Malin Appelgren
Malin har lärt sig hantverket av sin morfar. 
Lite roligt är det att Mårten har mött Malin i en tennisturnering för ett par år sedan. 
Malin undrade om inte jag också spelar tennis, och ja jag kanske skulle börja spela igen....

Just nu lyssnar jag på en av mina absoluta favoritlåtar "Love me again" 
med John Newman. 
Jag tröttnar ALDRIG på denna. ( men familjen gör, Hehe)



Puss och kram på er så hörs vi i morgon!
Ikväll är det ett nytt avsnitt av brittiska serien "Shetland". Missa inte.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar