onsdag 25 februari 2015

Kökshylla och heldag i Lund.

Hej på er alla denna onsdagskväll! 

Jag hoppas att er dag har varit till belåtenhet.
Själv har jag varit på möten i Lund och dagen 
avslutades med  fackligt årsmöte på Kristallen. 
Vi blev bjudna på god buffe´med kyckling, potatissallad, 
laxrullar, gott bröd, tapenade och tomatsallad

Sen hämtade jag upp sonen och vi åkte hemåt. 

Nu står två färska kycklingar i ugnen och 
det lär bli en sen middag ikväll. 
Även om jag själv är väldigt mätt så finns här
 andra familjemedlemmar som är hungriga. 


Nu tänkte jag att jag skulle visa er att jag 
minsann har placerat en hylla i köket också. 

Perfekt att förvara lite olika pinaler på och jag ska även
 ha de vackraste kokböckerna i min samling där.

En första liten titt kan ni få redan nu.   




2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmtorsdag, 26 februari, 2015

    Så fint det blev :)
    Är det Vittsjöhyllan från Ikea?

    Tänkte nämligen också köpa den till köket o slänga ut min mörka burriga skänk..
    Skulle bli snyggt med tallrikar o glas på tror jag :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla! Ja, det är Vittsjöhyllan och jag är supernöjd med den. Det kan säkert bli perfekt med glas och tallrikar på också. Ska testa detta..
    Lycka till kära Camilla och ha det så bra! I morgon är det fredag!

    SvaraRadera