tisdag 24 februari 2015

Lite nytt!

Hej på er mina kära bloggvänner!
Idag har det varit en lååång arbetsdag som avslutades med en nästan
 tre timmar lång föräldrautbildning där jag är en av gruppledarna.
Nu ska det bli skönt att vila en stund framför TV:n och äta lite.
Så bra att det finns rester av den kryddstarka chili con carne som jag gjorde igår.

Jag tänkte att jag skulle visa er några fler av de inköp som jag gjorde i Stockholm.  
Några fler seltersglas till min lilla samling med emblem från Sv.Tenn och med en silverkant. 

Jag köpte en "Victoriamugg" på Slottsboden med ett gott lösviktste till.

Linnetyg med elefantmönster i den härligt glada färgen cerise.
Denna tygbit ska bli en kjol att använda till våren och sommaren.
Jag har redan köpt ett par matchande skor.

Det blev även en ny kjol o marinblått-vitt i jaquardstickat.
Hittade också en enkel och fräsch klänning i  marinblått-vitt med prickar.

En liten frukostbricka med motiv i serien Stensöta gick inte att motstå.


Jag samlar på dessa underbara böcker med dockskåp. Har några stycken nu.
De finns bl.a på Drottninggatans Bok och Bild.


Jag hittade även den här skojiga boken med lite annan form än vanliga böcker. Se nedan.

Ja, det var "alles" för idag!
Ha en skön fortsättning på kvällen så hörs vi i morgon!
Kram @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar