torsdag 12 februari 2015

Små bord kan man aldrig få för många av.

Hej!
Torsdagen är här och med den veckostädningen. 
Med  favoritlåtarna i mina guldlurar går dock städningen som en dans.
Eller???
Johanna är hemma och tentapluggar idag men jag kom precis
 på henne med att använda datorn till något helt annat. 
Man kan säga att jag har en viss förkärlek för små bord med olika stilleben på. 
Det här lilla fyrkantiga bordet tillhör ett satsbord,
 men går utmärkt att ha separat också. 



Om ni undrar  (det gjorde ni inte nej....) vad det är för ett guldigt spröt som sticker upp ur murgrönan så är det ett blomsterstöd.
Det är inköpt i den underbara butiken "Bouganvilla" i Malmö,
 som ju tyvärr har lagts ned.

Nej, nu är den lilla pausen slut som jag använde till att titta in här till er och
dricka en mugg med mitt favoritte.

See you later.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar