tisdag 27 september 2016

Besök hos Jessica på Butik Älva!


Har ni haft en bra dag idag?
Själv har jag varit på Svaleboskolan, Nyvångskolan och Hagalundskolan 
och träffat elever, föräldrar och personal. 
Sedan jag kom hem så har det förutom middag blivit en hel del vattning. 
Jisses Amanda, vad det är torrt i trädgården. 
Maken säger att det ska bli regn i natt, men jag litar inte riktigt på detta. 

I förra veckan när Johanna och jag var i Hörby så var vi självklart och hälsade på Jessica i hennes söta "Butik Älva" i centrala Hörby. Hemma i familjens garage har hon sin butik fylld med vackra och goda saker. 
Allt från "Green Gate", "Mailegkaniner" till "Odd Mollykuddar", goda tesorter 
( vad sägs om mörk choklad te i supersöt burk) och söta kort, burkar och bringare.        



Så mina vänner, om ni är i Hörby så titta in till finfina Jessica och hälsa från mig.

Kram till er alla!
Nu ska jag umgås med familjen och läsa tidningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar