torsdag 22 september 2016

En jättetrevlig kväll tillsammans med vänner, bebis, katt och hund.


Ikväll har Johanna och jag varit och hälsat på hemma hos Emma och hennes fina familj, bestående av sambo Tobias, dottern Inez, hunden Benetton och katten Big.
Birgitta och Lina var också med förstås. Johanna och jag var först på lite sightseeing i Hörby innan vi slog oss ned vid det fint dukade bordet och blev serverade Birgittas goda soppa med vitlöksbröd och cremefraiche. 

Vi hade en trevlig kväll med tillsammans med glada vänner, skojiga djur och 
en charmig liten ett-årig tjej.  
Efter husesyn, lek, bus och en massa prat åt vi en 
supergod äppelkaka med toscasmet och vaniljsås till kaffet.  

Nu är vi hemma igen och nedan följer några bilder från kvällen.

Inez myser med snälla brittiska korthårskatten BIG.
I bakgrunden en nöjd Johanna. 

Johanna leker med lilla Inez, som har en gummiklädd I-pad.






Och fina terriern Benetton.
Han och jag blev goda vänner under kvällen.

Lilla Inez myser i sin fina koja som hon har fått av sin moster Lina och Tobbe.

Den supergoda äppelkakan.
Jag har blivit lovad receptet av Birgitta och
delar självklart med mig till er också.  

På denna bilden ser vi Lina, Emma, Johanna, Inez och Benetton. 

Inez rum med söta möbler, stora nallar och ett fint dockhus med Mailegkaniner.

Tusen tack alla för en jättetrevlig kväll!!

En varm kram till er läsare och godnatt från @nneli!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar