onsdag 7 september 2016

Trevlig bekantskap och hemma lite tidigare än beräknat.

Idag har det varit arbete i Lund och Dalby och som vanligt har 
arbetsdagen gått i ett rasande tempo.  På Kristallen hade vi teammöte och jag blev dessutom intervjuad i ett referenssamtal. 

Bilderna nedan är på Johanna och Oliver. De träffas ofta och det är kul att ha lärt känna Oliver, en mycket sympatisk och kär "påg". Dessutom gillar han kaffe och det är kul att ha fått någon att dricka kaffe tillsammans med. När det söta paret känner för att spela kort så ställer jag gärna upp och det blir ganska ofta. Hahaha, vi spelar "Sjua" och "Plump" och ikväll ska jag vinna!! 




Nej, nu ska jag ta en sväng i trädgården, fixa med lite blommor och äta Johannas goda pasta med skinksås.
Jag trodde att jag skulle vara med på föräldramöte ikväll men blev ledig istället.
Riktigt skönt att komma hem lite tidigare än beräknat.


I nästa inlägg ska jag visa er en härlig höstbukett som har hamnat i finvasen.

Ha en skön kväll så hörs vi snart igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar