fredag 30 september 2016

Inbjuden till event på Cerberus i Malmö med Jesper Rönndahl.

FREDAGEN är här och ikväll är det dags för trevlig dammiddag med mina vänner från ungdomens dagar. Tjo, vad kul det ska bli att ses igen och oj så mycket snack det kommer att bli. Vi har känt varandra i mååånga år och haft så mycket roligt ihop.

Men mer om detta i nästa inlägg. Nu tänkte jag bara berätta lite om igår kväll när maken och jag var inbjudna till ett event på Palladium i Malmö. 

Det var Cerberus, ett investeringsrådgivningsföretag som bjöd in 
till denna generösa och trevliga kväll och det tackar vi för.  


Kvällens underhållning stod den eminente komikern, "På Spåret" vinnaren, radioprataren och spexaren Jesper Rönndahl.
Han är faktiskt från Veberöd och har gått på Svaleboskolan.

Så jäkla kul han var och han körde en liten kortintervju med mig i publiken också. Det kan ha berott på att jag fotograferade honom flitigt.  Hehehe....







Vi åt god mingelmat under kristallkronornas sken.
Rostbiff, potatissallad, kycklingspett, västerbottenpaj, ost, vindruvor,
sallad och bröd. Till detta serverades ett gott rödvin.  








Ekonomgänget som höll i kvällens event. Längst fram duktiga Anna Olsson.

En trevlig kväll med god mat,vin, nyttiga investeringstips och utmärkt underhållning. 

Fint tak på Palladium.

Sett i Malmö på väg till bilen.

Nu har jag precis kommit hem från Lund där jag har varit på ett möte.
Och nu mina vänner inleder jag helgen med en liten powernap, inför kvällens dammiddag. Tjohoo....!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar