torsdag 24 maj 2018

Ett stort GRATTIS älskade mor och vackra aklejor i trädgården!

Ah, dessa härliga försommardagar med sol och värme!

Idag har jag varit ledig och förutom nödvändiga sysslor i hemmet så har det även blivit umgänge med Johanna, lunch i solskenet, läsning i solstolen, långt samtal med Jakob, och en liten middagslur i hängmattan. 
Ikväll har vi varit och handlat mat och fyllt upp kylskåpet med lite av varje. 
Det blev även varsin burgare på Donken. Sen fick det bli 45 minuters cykling efter det intaget, innan det var dags se den avslutande delen av "Morden i Sandhamn".

Idag fyller min kära mor 75 år. 
Min snälla, omtänksamma och hjälpsamma mor,
 tillika älskad mormor till mina barn. 
Vi har verkligen så kul när vi träffas.
Vi skrattar mycket och har så många roliga minnen från våra resor 
och små utflykter tillsammans. 
Mor tycker att jag är en tokstolle ibland och det är så många roliga och smått tokiga situationer vi har hamnat i och ja visst, i ärlighetens namn så har det ofta berott på mig.  😊😊😊

Mor ska firas så fort vi ses, för det är hon värd.

Hon får dock hålla tillgodo med dessa vackra aklejor från min trädgård så länge. 
Visst är de som små konstverk dessa vackra blommor, som så lätt frösår sig i rabatten.

Än en gång ett stort GRATTIS, lilla mor på din dag! 

Många kramar till er alla från mig
@nneli!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar