onsdag 2 maj 2018

Hemma hos mina föräldrar, hyllförsäljning och lite annat!


Hoppas att ni har haft en fin dag! Det har i alla fall varit ljuvligt väder, 
kanske liiite kyligt när jag cyklade till arbetet i morse.  
Men på hemvägen, nio timmar senare var det så skönt. 

Ikväll sålde jag några av mina bokhyllor som är till salu. 
Jag har ju bytt ut dem i björk mot vita. Känner ni någon som är intresserad så hojta till. Jag har några kvar. Jag hade nämligen ganska många från början.   

En jättegullig tjej kom och hämtade två av dem ikväll och hon var så nöjd så.
Det första hon sa när hon kom var "Känner ni Jakob Rignell". 
Ja, det är vår son, svarade vi. Ja, världen är allt liten ibland.

Bilderna nedan är från mina föräldrars prunkande trädgård. 
Jag var där och hälsade på igår. Jag överraskade dem och de blev så glada. 
Direkt sattes kaffet på och vi hade som vanligt mycket att prata om. 
Efter en god middag var det sedan dags att åka hemåt igen. 


Underbar vårrabatt!!

Nere i hörnet ska vi ha många sköna stunder i vår och sommar! 


Ett skirt och vackert träd. Tyvärr vet jag inte namnet.


Härlig färgkombination!




Efter hyllförsäljning, påtande i trädgården och middag
 så blir det nu kaffe och "Morden i Sandhamn"!

Ha en skön kväll alla ni!!

Kram från @nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar