onsdag 26 november 2014

Adventsfint på Kristallen och en snabb sväng på stan.

Hoppas att ni har en trevlig onsdagskväll! 
Här hemma hos oss tittar vi på "Bonde söker fru" förstås. 
Jag kom hem halv sju, rullade ett gäng köttbullar som vi åt med pasta. 
  
Denna arbetsdag har bestått av möte och handledning på Kristallen, 
en snabb sväng på stan på lunchen och sen konferenser och möten på en av skolorna som jag arbetar på. 

Så här vackert var det från sjunde våningen på Kristallen idag. Moln som liknar berg och sol.
Detta foto tog jag när vi hade tre minuters paus från vår handledning. 
Kollegerna förvånade sig som vanligt.   


Ja, nu är det adventsfint på Kristallen. 

Jag tittade in en snabb sväng på "House of Palladium"
Lite inspiration, men inga inköp.

Söta skyltar med jultexter.

Granen på Stortorget kläddes med glitter, precis när jag kom förbi. 

På Gleerups hade skulpturerna fått fina julhalsdukar.

Nu ska vi tävla i Sverigequizen.

Kram @nneli




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar