onsdag 19 november 2014

"Pretty Flowers" i Lund och ett litet inköp.


Gokväll på er alla! 
Här sitter Johanna och jag och tittar på "Bonde söker fru", förstås.
Jag har varit i Lund och arbetat idag och på lunchen blev det ett litet besök i den fina blomsterbutiken "Pretty Flowers". 
Boel och Anne-Karin har tipsat mig och jag blev inte besviken. 
Vackra blommor och fina saker, både nytt och vintage. 
   
  




Ovan några bilder från butiken.


Jag köpte en söt, kritvit kruka med lite vågig kant och diskret mönster. Jag köpte några gröna, fina kvistar som passade perfekt i krukan.   

Den vita skålen längst bort på bilden har jag haft tidigare.
Inköpt på "Vacker Vardag" i Brantevik.  


Nej, nu måste jag titta på de småtokiga bönderna och deras val.

Ha en finfin kväll så kanske det blir ett litet inlägg till om en stund.

Kram @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar