torsdag 20 november 2014

Mys med ungarna och Green Gate i kökshyllan.

Idag har jag umgåtts med barn och katt och detta har kombinerats med en massa matlagning och städning. 
Nedan gosar Johanna med Musse. Jakob fastnade inte på någon bild idag. Skägget hade åkt av och ja, han är snyggast utan....  


Jag har även ändrat om lite i den öppna kökshyllan. Här har jag min fina "Green Gate" samling med muggar och kannor. Oh, vad jag gillar denna serie.
De rödmönstrade muggarna har nu kommit fram igen inför julen.
De väldoftande ljusen i matchande burkar pryder sin plats.  


Nu har Jakob åkt till Lund igen och härhemma blir det inte mycket mera gjort denna kväll.
Nej, nu är det Tv-fåtöljen som gäller.

Ha en bra fortsättning på kvällen så hörs vi snart igen.
Kram @nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar