måndag 17 november 2014

Höststormar i Vitemölla och besök hos svärföräldrarna..

Igår körde vi till Vitemölla och möttes av dis och dimma. 

Men inomhus hos svärföräldrarna var det varmt och skönt. Eftersom svärmor brutit armen så hjälpte jag henne med diverse göromål inomhus och Mårten fixade en del utomhus.

Jag hade med mig varmrökt lax med tillbehör till middag och en äppelkaka till efterrätt.

Detta åt vi tillsammans innan vi körde vidare till nästa släktträff. Mer om detta lite senare...

Vyer från havet i Vitemölla. Vi blev inte sugna på ett dopp kan jag säga....


Ett upprört hav denna söndag, då det verkligen blåste friska höstvindar.
Inte som på sommaren, men vackert ändå!

Nej, nu måste jag sticka till veckans första arbetsdag!
Ha det gott mina kära läsare, så hörs vi ikväll igen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar