tisdag 25 november 2014

Snart Första Advent och jag har tjuvstartat lite.Nu lussebulle och kaffe.


Gokväll på er!!!
Idag har jag jobbat med många olika saker. Allt ifrån klassamtal i årskurs 3,4 och 6 till möte med polis och rektor och föräldrasamtal. 
Ja, det är ett omväxlande och stimulerande arbete man har, även om det är lite stressigt att hinna med allt vissa dagar.  

Jag har som sagt satt upp några adventsljusstakar lite extra tidigt i år. Jag tycker att de lyser upp så fint morgnar och kvällar. Dessutom uppskattar jag julpynt och liknande mest före jul. 

Kritvita elljusstakar. 
Årets försts lussekatt med en kopp kaffe. 

Nu ska jag läsa i Drömhem och Trädgårds julnummer och bara njuta av kvällen.

Kram på er alla/ @nneli


1 kommentar:

  1. Du är för go du!
    Kram från mig....vi måste bli bättre på att säga nej!

    SvaraRadera