söndag 23 november 2014

Firat Alexander och tjuvstartat med några ljusstakar.

Idag har jag faktiskt tagit fram lite inför advent. Ja, jag har helt enkelt tjuvstartat.
Det ska faktiskt bli riktigt mysigt att tända ljusstakarna morgnar och kvällar nu i veckan.  
Några bilder får ni se i morgon. 

Vi har även varit på födelsedagskalas i Bjärred idag och firat Alexander.
Vi fick god mat och dryck. 
Dragonkyckling med potatisgratäng, sallad och ett gott Zinfandelvin. 

Desserten bestod av vaniljvisp med skivade jordgubbar och krossade pepparkakor överst.

Johanna tillsammans med Alexander, dagens huvudperson.  

Håkan hade jobbat hårt för att få julbelysningen på plats i flaggstången.
Så här fint blev det!  

Glad dotter i familjen Jacobssons fina fåtölj.

Ser ni någon kändis på bilden? Nej, inte jag den här gången faktiskt. 


Johanna, Ann och Alexander poserar för fotografen. Ingegerd tittar också fram i hallen.

Tack Ann och Håkan och Alexander för en trevlig eftermiddag!
Vi ses snart igen.....

Till alla er andra så önskar jag er en fortsatt fin söndagskväll och en bra start på den nya veckan.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig tillrätta i TV-fåtöljen för att se det sista och spännande avsnittet av " What remains"  Ahhh, späääännande....

Många kramar från @nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar