torsdag 6 november 2014

Hemma igen efter en härlig vecka i Turkiet.

Äntligen ett inlägg från mig igen! Förlåt frånvaron härinne men jag och maken har varit på en härlig resa i Turkiet och kom hem idag. Jag har inte varit "online" på en hel vecka och har helt enkelt haft lite semester från det mesta. 
Vi har haft det jätteskönt med sol och värme varje dag, många intressanta upplevelser, god mat och dryck, trevliga medresenärer, fina hotell och många härliga resminnen. 

Jag visar några bilder idag och flera kommer de närmsta dagarna. 

Vi gick upp klockan två i natt och flög hem så snart är det sovdags här minsann.
Jag hoppas att ni alla också haft en finfin vecka och som sagt flera bilder kommer inom kort och även lite korta berättelser från vår senaste resa förstås. 

Kram på er/ @nneli      
Här lämnar vi ett soligt och fint Köpenhamn för en vecka sedan. 


Här är vi framme vid vårt första hotell efter en flygning på 3 timmar och 45 minuter.
Härlig kvällssol, fint hotell med en middagsbuffe´väntade oss när vi kom fram. 


Här står jag i morgonsolen första dagen in Turkey.



Frukost i solskenet med bl.a supergoda gifflar med hela oliver i.

Vi ses snart igen..... 


2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmfredag, 07 november, 2014

    Åh så härliga bilder :)
    Kul att du är tillbaks!!
    Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Camilla för dina små kommentarer. Jag uppskattar dem verkligen.
      Ha en riktigt fin helg du också! Många kramar Anneli

      Radera