söndag 9 november 2014

Vackra vyer.

Ahhh, jag måste bara visa er några axplock från utsiktsbilderna på vår Turkietresa. 
Så underbart vackra vyer.
Titta och njut....  


Vi gjorde små stopp längs vägen bara för att beundra den vackra utsikten. 

On the road again.





Visst är det vackert?? Dessa vyer påminner oss om när vi var på "roadtrip" i USA 2008.
Då tänkte vi efter varje utsiktsvy "att nu kan det inte bli vackrare", men det blev det!

Det är härligt att resa och vidga sina vyer......    



Nu har jag rensat på vinden och två säckar ska kastas direkt. (innan jag ångrar mig)

Resten av söndagen ska ägnas åt läsning, skogspromenad, middagslur och kortspel.
Ska också laga en extra god middag till pappan här i huset och en knäckig äppelpaj till fikat.

 Min egen far (och mor ) kommer hit en stund lite senare.

Vi hörs ikväll!
Stor kram på er/ @nneli   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar