söndag 9 november 2014

Fars Dag och även en skogspromenad.

Fars Dag och här fikar vi tillsammans med min käre far.
Vi åt knäckig äppelkaka med vaniljsås och hade en trevlig pratstund.

Min mor blev övertalad av min brorson Henning att övernatta hos dem så hon var inte med.

Grattis på Fars Dag!  


Mmmm, så gott med äppelkaka med vaniljsås till kaffet.

Min far är snäll, hjälpsam, pålitlig och generös.


Mårten och jag hann även med en skön skogspromenad i det vackra vädret idag.
Fina färger, höstdoft och frisk luft.  






Jaha, så var helgen över för denna gång och den har som vanligt gått otroligt snabbt.
En kort summering av helgen:
Två trevliga middagar tillsammans med goda vänner, städning, besök av sonen, fika med fädrar, promenader och lite vila.
Kram på er så hörs vi igen i morgon..... @nneli  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar